Kamilla_E Mariposa her fırsatta emzirmeye çalışıyorum ama tek memeyle bazen çok zor oluyor (sanki yetmiyor)yakında ek gidaya başlayacağız ama kızım meme aşığı 🙃
[silindi] Mihriballimm bebeğim seni burada da yakaladımmm 😂😂 beni umarım tanırsın happy momdan bende doğurdum 15 gün önce 🥰 valla süt için de bol bol su ve emzirmee ben bunu anladım 1
Woman35 Bulgur pilavı ama çok gaz yapıyo kimyon atıyorum içine ama bana fayda etmedi dereotu az şekerli hoşaf boza malt içiceği günde 3 3.5 litre su tahin pekmez tahin helvası
Kamilla_E Woman35 hepsini yapıyorum Ki normalde su içmeyen biriyim her emzirme sonrası 2 3 bardak içiyorum. Evet Kimyon suyu gaz için çok iyi bir çözüm
Haffuse Kamilla_E yine de bunlara ramen mutluluk…yani esinin dostunun seni mutlu etmesi… Yorgun uykusuz olsan da,mutlu olman,bu sutu hen arttiriyor hem ballandiriyor… Senden mutlu sutu ictikce bebegin de mutlu oluyor…