Benim kızımda uyku terörü vardı. Gecenin bir vakti uyanır iki saat hiç susmadan ağlardı. Bir kağıda 269 defa Er-Rahim yazıp yastığına iliştirdim. Onu koyduktan sonra bıçak gibi gece krizleri kesildi şükürler olsun. Sebepsiz ağlamalara iyi geliyormuş. Eğer sizin de sağlıksal bir problemi yoksa deneyebilirsiniz. 🙏 Allah kolaylık versin