Kanal tedavili olan dişim de iltihaplanma oldu ve hamile olduğum için bişey yapamayız dedi ve dişimi çekti doktor iki hafta önce ve şimdi başka kanal tedavili olan dişime aynı ağrı geldi nasıl kurtulurum bu ağrıdan çok fena ağrıyor sürekli karanfil koyuyorum onun da pek fadası yok bunu da kaybetmek istemiyorum