Kızım 4 aylık olmak üzere doğduğu günden itibaren memede çok kısa kalıyor emerken gazı varmışcasina veya benle kavga edercesine kendini kasıyor bir süre emip bi süre sonra da kendini memeden çekiyor. Başlarda gazı vardır neyse dedim ama gazlı bir bebek değil hiç gaz sorunu yaşamadık demek oluyor ki memeyle bir problemi var. Sütün sondaki yağlı kısmını hiç alamıyor diye düşünüyorum doktora danismistim geçen ay sorun değil emzirmeye devam et mamaya başlama dedi o kendine yetecek kadar alıyordur dedi. Ama kilo alımı çok az en alt sınırda yani ama doktora göre normal mama karşıtı değil ama anne sütü alsın istiyor kilo alımı çok olmasa dahi kafam çok karışık ve hem çok üzülüyorum hem de sinirleniyorum elimde değil hep bir sorun oldu şu emzirme olayi neden böyle yapıyor olabilir kızım bi süre sonra kalıcı olarak memeyi bırakır korkusu da yaşıyorum