Aynrgc ben dolap uygulamasından lansinoh marka pompayı 100 tl gibi bir fiyata almıştım, hatta arkadaşıma da önerdim o da benzer bir fiyatlarda almıştı. Tekrar bir bakın isterseniz. Size ne kadar fiyat söylediler bilemiyorum ama bana 2 seans 800 tl demişlerdi biraz da tanıdık olduğu için ben tek seans aldım yarı fiyat ödemiştim. Nerede oturuyorsunuz bilmiyorum ama online danışmanlık almak isterseniz bi instagramdan görüşün bence. Çok ilgili kendisi sonrasında da çok destek oluyor. @gebzedogaldogum
emzirme gerçekten hem cok farklı hem de çok zorlu bir süreç, ben de hiç normal bir şekilde emziremeyeceğim düşünürdüm ama çok şükür atlattık,inşallah siz de bebeğinizle düzene girebilirsiniz.