Merhaba güzel anneler
15.ayimizin dolmasına bir hafta var ama son üç dört gündür neredeyse kafayı yemek üzereyim çocuğumun huyu değişti bu zamana kadar 6 disi çıktı hiç birinde böyle olmadı dış hadi desem
Sebepsiz yere ağlamalar, istediği olmayınca sinirlenmeler inatlasmalar istediği olmayınca bağırmalar, kucaktsn inmek istemiyor bir başkasına gidince ağlıyor babasinsa duruyordu artık onda da durmak istemiyor gülerken ağlamalar ağlarken gülmeye baslamalar Allah aşkına huyu suyu tamamen degisti nedir bu atak mi? Siz de durumlar nasıl,? Ne yapabilirim yenidoğan gibi dibimden ayrılmıyor sürekli ağlıyor kıyamıyorum da sebebsiz yere
Tecrübeleri annelerin bilgilerini rica ediyorum 🙏