kaymakliekmekkadayifi Kizlar bebegim icin gunes kremi yada losyonu satin alacagim marka olarak sivenoya karar verdim. Su an 14 aylik yaz boyu kullanmak istiyorum bitmezse sktsi varsa seneyede tabiki sizce losyon mu krem mi almaliyim ?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi kaymakliekmekkadayifi Losyon daha rahat sürülüp daha rahat emiliyor. Ben bu sene losyon aldım Sebamed.
kaymakliekmekkadayifi AyPerisiVeGokPrensininAnnesi o zaman losyon mu alayim ki bende ? Peki losyon 1.5 yas bebege uygun mudur