Derya2867 3 ay 16 günlük kızım var bebelac gold 1 veriyorum bazen bazı paketlerde yoğun balık kokusu oluyor burnumun direği sızlıyor tarihine de bakıyorum daha geçmesine 1 sene var kuru yerde oda ısısında saklıyorum sizin de başınıza geldi mi normal mi
Deletedmom_11 Derya2867 daha besleyici oldugnu duyup bebelac gold aldm. Tadını sevmedi bebeğim ama kokusu falan yok. Özellkle balık kokusu hiç yok 🤷🏻♀️
Nefeess Derya2867 Ay olmaz olur mu pakettekinden ziyade özellikle yapılmış mama daha çok kokuyor bu aralar memeden çok mamaya düştü ne anlıyorsunuz şu balık kokusundan diyorum çok kötü kokuyor ve sanırım kakasında da bazen o kokuyu alıyorum 😕
tostosata Ay evet iğrenç kokuyor ama oğluşum da onu içiyor kakası da güzel😂 kakası da pis kokuyor doğal olarak.hipp ile başlamıştık yeni doğunca o çok güzel kokuyordu