Arkadaşlar uyku eğitimi bence o kadar öö kaka degil.. ağlatmadan sabırla verilirse bu eğitim çocuk bir beceri kazanmış oluyor.. bunu bebesi güzel uyuyan analar anlamaz yani o uykusuzluğu o bitkinliği.. ben 4 aylık oğlumun gece uykusu saatini sabaha karsı 4-5lerde akşam 8-9lara cektim. Eğitim vermedim sadece uyku saatlerini düzenledim. Bu bile bana nefes aldırdı. Kendime geldim. Cünkü hiç durmayan sürekli kucak isteyen sürekli konuşma ilgi isteyen bir bebeğim var enerjim tükeniyor bir yerde… erken yatıyor ama belki 10 kere kalkıyor geceleri.. emmeye kalkıyor ağlıyor kalkıyor tekrar uykuya döndürüyorum. Dün gece dokuzda uyudum sabah 7 de kalktım ama uykumu alamadım yani cünkü gece boyu deliksiz uyku yok bana da ona da.. sabah yedi de kalktı bir saat sonra baygın düşüp o da uyudu. Uykusunu tam alsa kendi uykuya dönebilse belki daha mutlu kalkacak…
tatil dönüşü uyku eğitimi vereceğim ben de.. bu arada yanında yattığımda uyuyacaksa ona da razıyım cünkü zaten anne yanı beşikte yanımda yatıyor. Ama uyanınca illa kalkıp kucağımda sallamamı istiyor. Kendi basına dalamıyor uykuya… emme dışında kalkmasa okey.