Tgbtn ya birebir aynısı bende de oluyor, geceleri iyi durumda, ama akşama doğru ne yesem napsam sütüm az oluyor.. bebeğim bu şekilde emmek istemiyor bi türlü doymuyor ağlayıp bırakıyor, memede o sırada uyusa bile kısa bi süre sonra hemen uyanıyor doyamadığı için. Herkesin mi acaba akşama doğru azalıyor yani insanlar o saatlerde mama vermeden nasıl başarıyor bebekleri nasıl kilo alıyor anlamıyorum, benim bebeğim hiç kg almadı maalesef 😞