[silindi] Merhabalar. 2.ayımıza girmek üzereyiz ve iyi bir çocuk doktoru arayışındayız güzel anneler. Telefon ile ulaşabileceğimiz ilgili doktor önerileriniz var mı?
Derin09 [silindi] Torbalı Ayrancılar Medifema da Görkem hanım var çok iyi ve çok zor randevu almak bile tavsiye ederim benim de bebeğim 2 aylık instagramda hekimanne diye geçiyor 😊
Elenora Serene bizde ilk kontrole ona gittik göbek bağı ile ilgili sıkıntı yaşadık. Mesaj attım hiç cevap falan atmadı bakmadı bile gönderdiğim resime 🙄
Elenora Serene bizde ilk kontrole ona gittik göbek bağı ile ilgili sıkıntı yaşadık. Mesaj attım hiç cevap falan atmadı bakmadı bile gönderdiğim resime 🙄
Serene [silindi] Hastanenin en iyi çocuk doktoru olduğu için biraz yoğun.Ama ilgisi alakası gayet yerinde.
Serene Elenora Biz 10 aydır kendisine gidiyoruz doğumdan beri.Her zaman cevap aldık,dönüş yaptı.çok da ilgilendi.Arada geç döndüğü oldu tabi ki o da normal.Sonuçta hasta bakarken sürekli tel ile ilgilenmesi acayip olurdu.Ama biz çok memnun kaldık.
Nesrinbek88 Çok yogun oluyo gözden kaçırmış olabilir dogum yaptığım da özlem hanım ilgilendi o da iyidi ama arda bey daha ilgili işinde daha iyi
Nesrinbek88 Çok yogun oluyo gözden kaçırmış olabilir dogum yaptığım da özlem hanım ilgilendi o da iyidi ama arda bey daha ilgili işinde daha iyi ne zaman bi sorun olsa hemen dönüş yapamasada dönüş oluyor
Gokcecik Ben egepol Neşe Hanım a götürüyorum ikizlerimi 3 aydır. Şimdilik gayet memnunum tüm sorulamın cevaplarını mutlaka alıyorum
Nesrinbek88 Minelsare özel sigortanız var sa 15 lira yoksa bilmiyorum canım çok güzel hastane yalnuz pahalı hastane bizim özel sigortamız var
Duruonur Nesrinbek88 bizde medicale gidiyoruz gonca hanıma gidiyorduk 2 aydır şimdi arda beye geçmeyi düşünüyoruz,3. Ay kontrolü var önümüzdeki ay,3 aylıkta yaptırdıkları bi test vardı cnm kalça çıkığı hariç onu yaptırdık bu ay