Kusannesi Raupe 5 kez garantiye gitti şans işi memnun olanlarda var benim gibi olanlarda. Mutlaka peşine kendim süpürüyorum halıların üstünü çekemiyor sadece dönen gırgır gibi düşünün. O yüzden benim için bir anlamı yok kullanmıyorum bile. Halısız evde iyi. Birde yerde gıldır gıcık uzun perdeler olunca cinnetlik
biimiyomyardimet Raupe yaklaşık 2.5 yıldır kullanıyorum aşırı memnunum elim ayağım 😇 mopunu çok kullandığım söylenemez halıları işaretlemekle uğraşmak istemediğim için ama bazen gaza gelip heryeri kaldırıp silme yaptırıyorum ondanda memnumum, sadece ben sık sık durdurup mopunu yıkıyorum. Ama süpürmesi harika 🍀
Lulemom Raupe annemde var gayet memnun. Silmesi toz almak gibi. Yani öyle yerdeki iz yapmış lekeleri çıkarmıyor. Ama tozunu alıyor, süpürmesi de iyi
Lulemom Raupe haritalandırma da bişe yok ki. Başlatıyorsun sadece o kendisi otomatik harita çıkarıyor.
nmeltem Paspası çok kullanmadım, daha çok süpürgeyi kullanıyorum. Birde çocuk sürekli yerlerde olduğundan iyi oluyor bana. Haritayı da 3 süpürmede felan çıkarıyor, sonrası çok rahat. Kablolara dikkat etmek lazım dolanmasın diye o kadar.