Canparcam_ benimki de öyle idi doktoru en son geceyi kes dedi. Gece uykusu tam gelmeden yatağa geçiş yaptık ilk hikaye pış pış ile uyutmaya çalıştım ilk bir kaç gün zorlandık daha sonra alıştı. İstikrarlı olmak lazım uyandığında su Ya da meyva suyu, kefir, süt ne içiyor ise onlardan birini teklif edin. Kademeli kesmeye başladığımda da sürekli memede artık süt biteceğini artık bardaktan içeceğimizi çevrenimizde ki çocukları örnek gösterdim bak onlarda memeden değil bardaktan içiyor diye söyledim hatta ona kutlama hediyesi alacağımızı sevdiği bir oyuncak aldık bıraktığında ama emin olduktan sonra çok şükür iki üç gün sıkıntı çektik geçti gitti.