Defneismam Kızlar 1 ay bebegim var aşırı derecede kabızlık yaşıyorum doğumdan sonra oldu, bu sorunu yasayan var mı İlaç kullanan yada baska bir şey yapan
Alpylmz Defneismam ben de 2 aylıgım hala çekiyorum üzüm kayısı kompostusu 4 5 litre su kimyon çayı süt ayran yogut herşeyi tüketiyorum ama hala düzelme yok
Sincappp Ben çok çektim bu durumdan Magnezi kalsine diye bir tozvar en iyi o geldi bana emzirirken kullanılıyor.
Esralitugram Ben de doğumdan sonra aynı sorunu yaşadım bol su ve gün kurusu yedim. Kaynatıp suyunu içtim. Bana iyi geldi rahatlamıştım
Sincappp Alpylmz ben bunların daha fazlasını kullandım canım ama bende de düzelme olmadı en son Magnezi kalsine diye bir toz var eczaneden aldım onu kullandım tek kurtarıcım o oldu ayıptır söylemesi tamamen boşaltıyor bağırsakları çok rahatlatıyor dene bir istersen.
Defneismam Sincappp bekunis aldım eczaneden onu kullanayım dedim ama emziren anne kullanamaz yazıyor 😒
Sincappp Defneismam ben daha etkilisini aldım dulcolax diye birşey o bile ise yaramamıştı bana tek dediğim Magnezi kalsine yaradı.
Sincappp Defneismam yok hayır bizim eczacimiz var ona sorduk bir zararı olmaz dedi gerçekten de kızıma bir etkisi olmadı. Bana iyi geldi.