Bebeğim 51 günlük . Anneme geldım suan da kalmaya . Buraya geldıgımden beri çok fazla uyuyor . Nerdeyse tüm gün uykuda . 3 saatte bir uyanıyor emıyor altı temızlenıyor gazı çıkıyor hemen tekrar uyku . Uyanık kalma süresi 1 saatten az oluyor .Evdeyken böle degıldı . Neden böle oldu anlayamadım. ?😢