10 aylık bebegim dün merdivenlerden düştü cok şükür hiç bir yerine bir şey olmadı ama sürekli uykularımdan sıçrayarak ağlıyor uyanıyor 1 saniye bile kucağımdan inmek istemiyor sürekli bağırarak ağlıyor bir yeri mi ağrıyor anlamıyorum hastaneye götürdük ama bir şey çıkmadı