birmeleginannesiii 36 yaşındayım 3. Çocuğumun yaş aralığı da 6 yaş. Çalışıyordum büyüğünün okul çağına denk gelsin izin alıp ikisine bakayım dedim. Ve Rabbim de nasip etti. İster abla ister kardeş arkadaş tavsiyesi mi dersin bilemiyorum. Bence yaşın çok genç. 2 senedir pandemiyle uğraşıyoruz. Çocuğunla eşinle gez toz eğlen az hayatı yaşa. Büyük ihtimalle evlenip hamile kalmışsın. Çalışıp birikim yapıp biraz eş olarakta vakit geçirin. Sonra nasipse 2. Çocuğu düşünürsün. 2. Çocuk İçin ideali bence büyük çocuğun anneye bağımlılığının en az olduğu dönem olmalı. Kendi yemeğini yiyen, giyinen, WC ihtiyacını kendi yapabilen, deliksiz uyuduğu, ve kardeş olgusunu anlayabileceği zaman en ideali. 3-4 yaştan sonrası.