Anneler sabah göğüslerim dolu dolu uyanıyorum bebeğim 2-3 kere emdikten sonra çok azalıyor ve öğleden sonra akşam üstü doymuyor bazen mama vermek zorunda kalıyorum Promalt içiyorum o çok arttırdı sütümü akşam içiyodum şimdi sabahta içicem ama size sormak istedim yinede sağım yapamadığım için bebeğim hepsini içti mesela akabinde sağamadım, sağsam sağdığımı içmek istiyor yani dolaba bir türlü süt atamıyorum, okula gittiğim için süt saklamakta zorundayım yani ya emzircem ya sağcam ikisini beraber yapamıyorum az diye mi? Anlamadım valla bir akıl verin😀