Kızlarımın arasında 15 ay var büyük kızım asırı kıskanc.. diğeri de 1 yasına girdi artık o da oynamak istiyor. Yok herseyi kıskanıyor…. Eeee o da elinden alınca ağlıyor. Son iki haftadır da ikisi de cok ağlıyor.. artı birde aynı evde yasayıp sürekli cocuklar babaanne dede tarafından şimartilinca…. Sabirli olamıyorum artık… Nasıl basediyorsunuz kardes kıskançliğiyla bi akıl verin