adrmz54 Selam hanımlar menenjit aşısı yaptıranlar bebeklerde ateş huzursuzluk falan yaptı mi bilgi verir misiniz
gocebebirbayan adrmz54 gitmeden calpol verdim. Hiçbir etki yapmadı canım. 1 doz nimenrix 1 doz bexsero oldu. Gelecek ay bexsero olacak bir doz daha. Yine calpol verip götüreceğim
gocebebirbayan Eda1414 750 tl ödedim geçen ay ( nisan da). + doktor ücreti ile 1000 tl yaptı bu bexsero. Şubatta nimenrix oldu 500 tl + doktor ücreti ödemiştim
Armistik18 adrmz54 geçen ay bexsero olduk hafif ateş yaptı fitil koydum hemen düştü. 700 lira fiyatı eczaneden alıp sağlık ocağında 4 ay aşılarıyla beraber yaptırdım.
Tazeanne0134 adrmz54 5 doz yaptırdık toplamda sadece ilk dozu biraz mızmızlık yaptı o kadar oda kızamık aşısı ve menenjit aynı anda vuruldu ondan ama ateş vs yapmadı bizde takip edersin ama yinede
3535izmir Bizim doktorumuz 5 7 ve 14. Ayda bexero ve nimenriks aynı anda yapmayı önerdi bu şekilde yaptıran var mı yorumları okuyunca çok geldi
Gujeli yüksek ateş yapar demişti doktorumuz ve akşam ateş yaptı carpol verdik 4 saat arayla iki kere huzursuzluğu da çoktu ilk doz oldu ertesi günde hiç bir şey kalmadı 🫠
Miniklerim123 7-9-15 aylarda bexora 13 aylıklen nimenrix yaptır dedi domtorum yarın inş ilk dozu yaptıracağım ileriye dönük bir rahatsızlık yaşamasındansa biraz ateş ve mızmızlığına razıyım