Asafeymeninannesi benim kızımda 1 haftadır iştahı yok 2-2 buçuk aylıkken 2-2buçuk saatte 90 yerdi bide ilk önce emip sonra 90 ml mama yerdi bi anda iştahı kesildi şimdi 3 buçuk aylığız 60 ve üzeri yese dünyanın en mutlusu ben oluyorum sıcaktan mı böyleler bilemedim dr götürdüm hiç bir problem yok diyor atak döneminde olabilir diyor ee bi yandan sıcak artık fazla üzmüyorum kendimi ben üzüldükçe hiç yemiyor sanki