Rabia4747 Kizlar bebegim 30 günlük YARIN ilk defa onla cikcam ama napilir bilmiyorum hep.korktum.bugüne kadar acaba sütümü sağıp biberona koysam.aciktigimda versem icermi o sut sogurmu NASIL.bi yol izlemeliyim ben şimdi emdiremem orda burda :(
Dbe1506 Rabia4747 evden çıkmadan emzirin emzik kullanıyorsanız onuda alın yanınıza sağlık ocağınamı gidiceksiniz aşıya eğer orayaysa orda emzirme odaları bulunuyor yani heryer aynımı bilmiyorum ama büyük ihtimalle vardır sütünüzü sağıp yanınızada alabilirsiniz soğusada bişey olmaz merak etmeyin biberonu aliminyum folyoya sararsanız sıcak kalır
FerideDeniz Rabia4747 sağlık ocağında emzirme odası oluyor. Aşı sonrası rahatlıkla emzirebilirsiniz orada. Süt sağmaya gerek yok diye düşünüyorum.
sademinannesi Rabia4747 zaten hemen aşıyı vurup eve gönderirler evden çıkmadan emzirip çıkarsın ama sağlık ocağı ile eviniz arasında mesafe çoksa aşı vurulduktan sonra emzirme odasında emzirip öyle dönersin eve o şekilde daha kolay olur
-erCansu- Rabia4747 canm ben 5 aylıkken bile aşıdan sonra sakinlesin diye emzirme odasında emziriyordum yani öyle ağlarken çıkmak zor oluyor he emzirme odasıda olmasa bi örtü alıp emziritodum yani bişey olmaz stres yapma
Dilaylaa Neden emziremeyesiniz daha çok küçük aşıdan sonra emzirmenizi isteyecekler zaten bir emzirme örtüsü yoksa müslin örtü ile emzirirsiniz🌼
Syyyy Rabia4747 ben süt sağıp yanıma alırdım. Termosa da sıcak su koyardım süt soğuyunca gittiğim yerde sütü ılıtır öyle içirirdim. Hava soğuk olunca boğazı acır bence
Mihrimahim16 Evde emzir sağlık ocağına öyle götür birde sen stres yaparsan bebek daha çok ağlar her sağlık ocağında emzirme odası var canım…panik yapma sakın ☺️
Mabelle Rabia4747 sıkıntı yapma canım saglık ocağında emzirme odası var aşıdan sondan hemen emzirirsin