mybabysygn Merhaba sevgili anneler önümüz hafta ek gıdaya başlicaZ inşallah. Acaba emzirme aralıkları nasıl oluyor saat arası mı açılıyor yoksa aynı düzen devam mı nasıl oluyor
coktepkiliyim mybabysygn bir yaşına kadar önemli olan sütünüz.Ek gıdada önemli olan bebeğe çiğnemeyi öğretmek,damak tadını geliştirmek.Bebeğiniz istedikçe emzirmeye devam ☺️
UcuBulunamayanBant mybabysygn bebrginiz istedikce verin oyle saat falan tutmaya gerek yok ben medela suan gunde 2ogun ek gida veriyorum onun disinda ne zaman isterse emziriyorum.