Gulcem44 ben 4. Ay itibari ile tadımlara başladım, havuç, bezelye,kabak vs. Sadece mama ile besleniyor çünkü şuan 4 ay 17 günlük bir sorun yaşamadık sadrce havuç biraz kabız yaptı gibi ertesi gün mamasına bir damla zeytinyağı kattım anında yaptı. Mama ile besleniyorsa sadece başlanabilir. Benim iznim de Ağustos başı bitiyordu ancak 3 ay daha ücretsiz uzattım. Ek gıda düzenini oturtup öyle başlayacağım. Zaten 3 gün kuralı ile başlayınca tadınların bitmesi 6. Ayı buluyor. 6 dan sonra da çorbalara vs geçicem