Iyi akşamlar. Iç dökme amaçlı açtım. Düzeni olmayan gündüz uyumayan uyusa da emerek uyuan bir bebeğim var. 1 uyku yapıyor 12 aylık bugün 2 saat uyudu ama yetmiyor gündüz uyurkem de emerek uyur 30 40 da uyanır benbgeri sallarım ya da emizirirm basından kalkamam. Yanı sabahtan akşama başındayım akşam da 6 olunca uykudan ağlar salla emzir derken 7de uyur 7.30da uyanır geri salla veya emzir sonra gene aynısını sabaha kadar böyle gece 5ten sonra da daha uykusu hafifler. Gece gündüz ahninseykeri yapmaktan iki insan yüzü görememekten uykusuzluktan yıldım gözlerim acıya acıya uyanıyorum sabahları. Hep sinirliyim berbat bir haldeyim..bana zevk veren hic bir şeyi yapamıyorum. Kafa dağıtamıyorum annem yakın ama o da sürekli bakamaz kardeşim hasta onunla ilgileniyor. Kimsem de yok eşimin de eleştirilerinden yoo yoruldum demelerinden den biktim.. bitkin tükenmiş haldeyim umudum da yok Uyuycagini dair..anneme derim siz uyurdunuz niye uyumuyor diyor ablama diyorum ben bizimkini anneme bıraktım 1 yaşında deliksiz uyurdu diyor kimse hakimden anlamıyor eşim gündüz işte..eveeykem yardımcı ama o evdeyken iş yapiyom sürekli..ne olacak benim bu halim..
Allaha şükür evlat vermiş bizlere sağlıklı kardeşim hasta hastalığın ne demek olduğunu ben bilirim em iyi. isyan etmiyorum ama böyle de çok zorlaniyorum.