Kadersizxww Kızlar 1 haftalık tatile gidiyoruz herşeyin fişini çektim kapı pencere ne varsa kitledim buzdolabının fişini cekeyimmi işinde çok malzemem yok nelere dikkat etmem gerek anahtarına abime vericem bişey olursa onda kalsin diye ilk defa tatile gidiyorum aklım evde bişey olmaz degilmi
AgentMom Kadersizxww buzluğunda bişey yoksa fişini Çek kapaklarını da açık bırak. Gelince silip açarsın. Doğalgaz ve suyu vanadan kapat
iremceren Kadersizxww ben hiç çekmedm ama buzluk falan dolu olduğu için dolap komple boşsa çekilebilir
Takashayaz Kadersizxww buzdolabında bir şey yoksa çek fişini. Kız ne olacak eve birak gitsin, tatilin tadını çıkar 😄
basaksahinx Kadersizxww çekmeyin canım dursun ondan birşey olmaz. Doğalgaz kapatın su vanasını da kapatabilirsiniz.
brokoli Kadersizxww Iyi tatiller 🌿 Buzlukta birseyiniz yoksa buzdolabinizin iki kapagini da acik birakip fisini cekin. Ama buzlukta birseyleriniz varsa bir hafta icin bosaltmaya degmez, diger her seyi cekmis olduktan sonra bir tek buzdolabi cok elektrik yakmaz cok eski bi model degilse
brokoli brokoli Anahtarinizi da bence evde sulanacak cicek, mama verilecek hayvan falan yoksa bir haftalik tatil icin birine vermeyin. Cok icinize sinmezse bir yere saklayin, eger gerekecek olursa “suraya anahtar sakladim girebilirsiniz” diye o zaman dersin