Doruk02 NSZA2020 Nasıl öğretinis acaba benim kızım 4 yaşına girecek ama hayla tık yok bu yaz öğretmeyi kafama koydum
Zeynep-mina12 NSZA2020 maşallah kızınıza 🥰benim kızım da bir yaşında bugün aklıma geldi siizin gibi bizde birlikte tuvalete giriyoruz çok mızmız olduğu zaman tek kalmak istemediği zaman falan dedim bu çocuk belki erken başlar tuvalet eğitimine ki sizin postunuzu gördüm 🙏🏻
MinikPrensesannesii NSZA2020 benim kızımda 17.aydan beri yapıyo bence alışıtır istiyo daha çabuk oluyo
NSZA2020 birmeleginannesiii asla peşimden ayrılmadığı için beraber tuvalete gittik bak kızım çiş yapicaz dedim her zaman değil ama babamız evde yokken benimle tuvalete giriyordu öyle öğrendi
birmeleginannesiii NSZA2020 Maşallah benim kızım henüz yürümüyor o yüzden yürümesini bekledim ama bende artık altını değiştirirken bezin ıslanmış , çiş yapmışsın bak kuru bez takacağım gibi şeyler söylüyorum. 2 yaşa gireceğiz.
birmeleginannesiii Doruk02 Gelişimsel pediatriye de götürdüm. Bir çok doktora da. Çok şükür bu güne kadar bir sıkıntısı var denilmedi. Sadece yürümesi gecikmiş dendi. Bilmiyorum bekliyoruz. Antrenman yaptırıyoruz. Bacakları biraz güçsüz. Bebekken biraz kiloluydu emeklemesi de geç oldu.
Doruk02 birmeleginannesiii benim kızım da iki buçuk yaşında yürüttüğü benim kızım da kiloluydu emeklemesi falan geç oldu sizin dediğiniz gibi çok doktora götürdük Bu arada ben Gaziantep’te oturuyorum Ankara’ya tedaviye götürdük Gaziantep’ten Ankara’ya tedaviye götürdük kızımı orada hastalığını buldular eklem romatizması tanısı koyuldu benim kızıma Allah’a şükür ki hemen hemen 1 yıldır yürüyor birden Siz yürümüyor yürümüyor deyince merak ettim acaba bir hastalığı falan var mıdır Biz Fizik Tedavi lere falan her şeyi götürdük Çok şükür de inşallah Sizin Kızını da sağlıklı bir şekilde yürür ben çok çektim çünkü başka bir annenin çekmesini istemiyorum
birmeleginannesiii Doruk02 Fark ettim. Allah razı olsun. Bizde Ankara da oturuyoruz. Bende Şehir hastanesine götürüyorum. Hala götüreceğim işte. Mesala fizik, Nöroloji gibi yerlere de sevk ettiler. İnşallah bir şey çıkmaz. Siz hangi hastaneye gittiniz ?
Doruk02 birmeleginannesiii Hacettepe çocuk hastanesine gitmiştik bu ayın 12’sinde tekrar gidiyoruz tedavisi falan var hemen hemen 2 yıldır gidiyoruz biz oraya
birmeleginannesiii Doruk02 Şu an ne için gidiyorsunuz acaba ? Çok geçmiş olsun 🙏🏻 Bir de hangi tür ayakkabılar seçtiniz acaba?
Doruk02 birmeleginannesiii dediğim gibi romatizma tanısı konulmuştu Bu hastalık 5 yaşına kadar kendi ile beraber Maalesef ki gidiyor 5 yaşına kadar gideceğiz işte Ankara’ya İlaç falan kullanıyoruz hapları falan var hala da vermeye devam ediyoruz haplarının işe yaradığını falan kan tahlili falan alacaklar O yüzden gidiyoruz Ankara’ya ortopedik ayakkabı genelde tercih ediyorum böyle yumuşak yumuşak türden ayakkabılar
irva NSZA2020 Sinyaller verilmiş başla tabiki.😊 Benimde oğlum 18 aylık çişini kakasını söylediği an başladım hemen.Gayette güzel gidiyoruz.