Minnakkk Sahi bu cemre nereye dusmustu hala kombş cayır cayır yanıyor 😂 bursada yasıyorum uludaga kar yagdı soğuğu her zaman ki gibi bizi vurdu kombiye yuklenmeye devam 😂
Zeyzey2019_ Minnakkk biz de yaktık. Bursa dayız. Donduk resmen evde. Kışlıkları çıkardım geri giymek için
ikimelekannesiiiii Minnakkk bence cemre kotu yola dustu🤣🤣 bende kayseride yasiyorum 45 bazen 50 yi buluyo
Minnakkk Zeyzey2019_ bizim de merkezi sistem aksam yazmıs lar kombiyi yakalım mı dşye tabi herkes yak yak demiş ona ragmen evde hırka ile dolanıyorum kısın bile hırka giymedim 😂
Minnakkk ikimelekannesiiiii bende aynısını dusunuyorum 🤭🤭🤭 kayseri daha soguk tur dşye dusunuyorum tabş bursaya göre
ikimelekannesiiiii Minnakkk hemde nasil bide ben develide oturuyorum erciyesin dibi allahim donduk evde
2022anne Mihrimahim16 Dereköy mahallesinden ama eşim asker görev gereği Tokat’ta yaşıyoruz 😊 senede 2 kere geliyoruz İznik’e cok özledim canım memleketim😊😊