Kizlar bebegime ilk adim ayakkabisi viccodan spor ayakkabi tarzi almistik 19 cok guzel olmustu ayagina fakat ordaki satis danismani 20 alirsaniz daha iyi olur dedi bizde cahilligimizden 20 aldik. Ve kizimin ayagindan cikiyor adam gibi yürüyemiyor. Iade veya degisimde kabul etmediler kullandigimiz için. Simdi tekrar ayakkabi alacağım. Almisken yazlik alayim dedim siz ne onerirsiniz yazın giymesi icin ?