Newmom123 sizi çok iyi anlıyorum. Ben bebeğim 2,5 aylıkken diyetisyene başladım. 58 kg hamile kalıp 67 kg doğuma gitmiştim. Bir hafta sonra 62 ye düşmüştüm fakat emzirmekten canım deli gibi tatlı istiyodu ve hayatımda yemediğim tatlıyı yedim. Sonra baktım 66 ya cıkmışım. Diyete başladım diyetisyenle 2 ay gittim 5 kg verdim. Çnkü maleswf kalori kısıtlamasına gidemiyosun süt etkilenmesin diye yada bünye bilmiyorum daha fazla veremedim. Ama benımle alakalı ben hareket etmeden kg veremiyoeum. Yani kısaca diyet yapabilirsiniz ama kesinlikle kendi başınıza yapmayın. Verince de cokta güzwl veriliyor. Zaten mantık şu protwinden zengin basit karbonhidrrattan fakir beslen paketli gıda yeme ve bol su. Olay bundan ibaret.