Aselim123 Kızlar bebeğiniz nasıl uyuyor benimki 2,5 aylık ve evimde balkonumdaki salıncaktan başka yerde uyumuyor tatile çıkmayı düşünüyorum bu beni çok korkutuyor sizinkiler nasıl ?
Aselim123 Palestinianbride bizimki de öyle bi ayakta sallıyordum öyle uyuyordu sonra kucakta sonra salıncakta çok değişiyor keşke hem ayakta uyusalar