Sekerkizzz ay benim oğlum da başlarda öyleydi,kaç gün sürdüğünü hatırlamıyorum ama yüzünü ekşitirdi sesi aşırı aşırı cılız çıkardı,kafaya takıp duruyordum neden diye. Sonra sonra alıştı açıldı ciğerleri. Şu an 13 aylık bi ağlasın inletir apartmanı😄 merak etme her şeyi iyiyse ağlamasını dert etme,sık sık besle sarılıktan uyuyor olmasın