Çok gecmiş olsun .Merhaba hayır bir yan etkisi olmadi 4 doz oldu bence götürün sağlık sonuçta 3 tanesini kolundan ,kolunda olan biraz ağrı yapabilir demişlerdi çocuklarda bir ağrı yaşamadık bir tanesi ayagından yaptılar bir yan etkisini olmadığını söylediler aşı olurken olmadıda .aşının günlerini geçirmemizi soylediler devlet takibinde olan bir aşı.