Bebeğim doğdu doğalı hep bi emzirme problemimiz var. Bebegime nasıl yaklaşırsam yaklaşayım memeye bağlı bir çocuk olmadı malesef. Defalarca kere meme reddi yasadik 2 ay uyutup yada hoplayıp zıplayıp emzirdim. Birde şuan 6 buçuk aylık diş huzursuzluklari var bu dönemde benim yaşadığımı yaşayan oldumu yani bu sefer dişten kaynaklı olduğuna inanmak istiyorum. 😕 çok tedirginim bu sefer temelli bırakacak gibi geliyo çünkü uykuda bile emmiyo 😢