Arkadaslar çok zorlanıyorum bakıcısında az cok yiyor bana geldi mi inanılmaz zorluyor 2 3 lokma alıyor bırakıyor yemek seçmeye de başladı kahvaltı da zaten peynir yumarta filan yemez artık napacagımı şaşırdım iştah açıcı bişry alsam ne olsa yer mi? Böyle değildi gittikçe seçici olmaya başladı emiyorda aynu zamanda. Ama inet sütüne dair hiçbişey tüketmiyor süt olarak sadece beni emiyor arrık napacagımı şaşırdım yeme problemini nasıl çözebilirim iştah açıcı kullanıp faydasını gören oldu mu?