Bebeğimde alerji var doktorum keçi sütlü mama yazdı 1 aydır kullanıyorum kilo alımı iyi ama bu aralar hem mamayı hem emdiğini kusuyo hep. Offf kafayı yicem doktorlar da beni tatmin etmiyor. Napıcm ben bitter çikolata böğürtlen reçeli falan yedim acaba onlar mı dokundu ya kafayı yicem