thedeparted Kizlar bosanmis olsaydınız ve sizin hayat kalitenizi etkileyecek bir kadın hastalığınız olsaydı, rahminizi aldirmaniz durumunda bu sorun ortadan kalksaydi bunu tercih eder miydiniz?
Demirac19 thedeparted insan yaşayamadan bilmez ama ben aldırmazdım çünkü boşanmış olmam tekrar evlenmiceğim anlamına gelmez
thedeparted Zmnl19 Benim sorunumun ne olduğu çözülemedi. Asla bitmeyen bir kanamam var önce bir doktor rahminde şu dolu bir balon var dedi hap vs verdi dikkat edilecek patlaması riskli dedi sonra farklı bir doktor rahim incelmesi teşhisi koydu progynova hapı kullandım bir süre ama asla geçmedi öyle ki kansızlık hat safhaya ulaştı daha sonra farklı bir doktor miyom var dedi başka başka haplar verdi. Rahim alınırsa rahat edersin ama tercih etmezsen tedaviye devam edeceğiz dedi. Hiç bir doktorun bu sorunu çözememesi artık sinirimi bozmaya başladı. Sürekli kanamam var ve artık aldırıp kurtulayım diyorum o raddeye geldim.
Zmnl19 thedeparted instagramda bitane kadin doktoru var inanilmaz bir kadin acaba maddi durumunuz bu kadina gitmenize engelmidir durduk yere rahminizi aldirmanizda sacma kanser olsaniz anlarimda temizlensin vucut die aliolarda
Prensesannesi38 thedeparted eğer tedavi yolu varsa önce o yolu deneyin derim daha sonra aldırmayı düşünürsünüz tabi bunda yaşınız ilerde evlilik düşünür müsünüz çocuk ister misiniz bunların hepsini detaylı düşünüp karar vermelisiniz
Selin28 thedeparted siz nerde yaşıyorsunuz istanbulda kadın doğumcu banu çiftçi diye bir doktor inanılmaz başarılı bir doktor bence imkanınız varsa ona görünün