MLS09 Her bebekte bir dönem meme reddi yaşanabiliyor endişelenmeyin, tek yapmanız gereken sakin kalıp süreci iyi yönetmek. Uykudayken ya da gezdirerek emziriyordum ben yordu epey ama atlattık şükür.Sizinki de geçici bir süreç söylenenlere hiç kulak asmayın siz onun annesisiniz ve dilinden en iyi siz anlarsınız.