Alışana kadar maalesef oluyor benim göğüs ucum olmadigi için çok zorlanmistim kaniyip yara oluyodu . Çok nemli tutman önemli göğüs kalkanı kullanin gümüş olmasına gerek yok orda süt bile birikiyor oda nemli kalmasını sagliyor . Onun dışında kullanmadığım krem kalmadı işe yaramadı en sonunda yaklasik on ayva çekirdeğini bir kaşık suda bekletip bı sure sonra zaten jel kıvamını aliyor onu sürüyodum her emzirmeden bı sure de hindistan cevizi yağı kullandım o ikisi bende çok işe yaradı denemenizde fayda var .