Gozde25 Arkadaşlar daha öncede yazmıştım bebeğim 2 aylık ve kasığında fıtık var dediler 4 doktora gösterdik 4 ü de ameliyat dedi fakat ta 1 ay sonraya ameliyat günü verdiler çok uzun bir zaman değil mi başına böyle birşey gelip bu kadar bekleyen oldu mu herhangi bir sıkıntı yaratır mı acaba bize bebeğe
KumsalNesra Gozde25 biz de öğrendiğimizde hemen ameliyat demişlerdi,bekletmeyin dediler,aynı haftasında ameliyat olduk
Mucizemoglum Gozde25 morarma olmadığı sürece bisey olmaz benim oglumdada vardı fitik 4 5 ay sonra ameliyat Oldu çünkü geçmedi hatta hafif büyüdü ben her altını acisimda takip ettim cırt cırt ses cikariyodu soğuk havalarda çok agriyodu haliyle huzursuz oluyodu gelişimini de etkiliyor siz takip edin fitik içinde bogulmasın..
gizemturan Gozde25 biz çok sıkıntı yaşadık benim kızımınçift taraflı fıtığı varmış ve sol tarafındaki yumurtalığını sarmaya başlamış çıkıntı oluyodu ben doktorlara söylediğimde birşey olmaz erken doğduğu için diyolardı hiç biri fıtık demedi en son bi çocuk doktoruna götürdüm özele hemen ultrasona soktu iyikide sokmuş az kalsın kızımın yumurtaşığınıda alcaklardı hemen doğduğu hastanedeki çocuk cerrahisine götürdük 2 gün içinde ameliyat oldu biz çocuk gazdan uyuyamıyo zannediyoduk meğerse ağrıdan uyuyamıyomuş çok aşırı ağrı yapar demişti doktor eğer imkanınız varsa beklemeyin özelde yaptırın
Baloglum5222 Gozde25 kesinlikle başka doktora götür cnm biz geç fark ettik ve sol testis te yukari çıkmıştı maalesf sol yunurtaligimiz alindi damar dolasmisti
minikmucize Benim oğlumda da yeni doğduğunda vardı hemen ameliyat olması lazım dedi 4 gün sonra ameliyat oldu . Ağrı yapıyo geceleri derin uyumuyodu
Gozde25 minikmucize bizimki gece uyanmıyor çok huzursuzluğu yok arada belirli saatlerde huzursuzlanıyor ama 1 ay da çok uzun geldi internette falan hep 1 hafta 10 gün içinde tedavi edilmeli yazıyor kasığında morarma kusması falan var mıyydı
minikmucize Gozde25 yok öyle bişeyi yoktu doktor fıtığın arasına damar girerse kangren olur o yüzden hamen olsun ameliyat dedi hemen yaptı 1 ay bana da uzun geldi
KumsalNesra Gozde25 hayır biz 44günlükken olduk,ultrasonda yumurtalık fıtığın içinde göründü,boğabilirdi yumurtalığı o yüzden hemen dedi..ameliyat sırasında yumurtalık fıtıkta değilmiş ama doktor öyle dedi..siz devlet hastanesinden mi randevu aldınz
Gozde25 KumsalNesra bayram girdiği için araya 4 5 devlete de gittik hep aynı tarih morarma olmadığı sürece sıkıntı olmaz dediler ama tedirginim
Gozde25 Mucizemoglum fıtık boğulması sadece morarmadan mı belli oluyor 4 5 ay sonra neden yaptılar 4 5 ay boyunca fıtıklı bir şekilde mi durdu normalde hemen tedavi olması lazım yazıyor internette bu yüzdem 1 ayı zor edecem
Mucizemoglum Gozde25 bi zararı yoktu zaten kontrol ediliyordu doktora gittiğimizde biraz da büyüsün dedik anestezi acisindan
Gozde25 Mucizemoglum aynen ya çok okudukça korkuyorum bit sürü risk ben 1 ay zor edecem sen 4 ay iyi durmuşsun çok ufak korkuyorum zaten
Mucizemoglum Gozde25 riski boğulma açısından olur zaten bezini alırken dikkat edeceksinizdir morarmasina falan direk getirirsiniz acil ameliyata alırlar ben durdum ama şüphe duyarak durdum 4 ay ...