Arkadaşlar merhaba. Bugün kızımı yıkarken farkettim daha önceden yoktu. Çorap izi olabilir diye düşündüm akşama kadar bekledim ama geçmedi. Dokununca canı yanmıyor herhangi bir ağrı sızı yok. Her iki bacağının aynı yerinde. Doğum lekesi olabilir dediler ama 3 ay 20 günlük olduk bu zamanda doğum lekesi çıkar mı acaba? Ablamda canın birşey çekti yiyemediysen onun izi olabilir dedi biraz batıl bir inanç olacak ama başına gelen varmı