3 aylık bebeğim var ve 1 aydın dilinin üstü bembeyaz ilaçlar ve şurup kullanıyoruz karbonatlada temizlememize rağmen mama içip kusunca tekrar oluşuyor. Doktor artık geçmezse bağışıklık testi yapalım dedi. Sizinde başınıza geldi mi hiç ve çözümü nasıl buldunuz.
bide benim bebek kolikti ve kucağa alıştı haliyle şimdi yere koyduğum an başlıyor ağlamaya. İş yapamıyorum nasıl kucağa alışmasından vaz geçtirebilirim acaba
Bide son olarak uyumuyor uykuya dalamıyor hep ayakta pış pış yapıyorum ama yok yerine koyduğum an uyanıyor uykuyla arası hiç yok hani bebekler 1 saat ayakta kalıp tekrar uyurdu 😂 bizimki sadece bir kere uyuyor oda gece ama iki saatte bir kalkıp besliyorum. Sizinde böylemi