Papatya2636 Kızlar yarın gitmem gerekiyor ama havalar buz üşütür bebek diye korkuyorum ilk kotroller gereklimi ne yapılıyor gitmesem olurmu (8 günlük bebek)
Dondurmalikahve Papatya2636 Güzelce giydirseniz battaniye ye örteseniz bir şey olmaz şubat doğumlu oğlum tam kış bebeği hiçbir sıkıntı olmadı ki mayıs ayında hiçbir şey olmaz allahın izniyle
bypolat Papatya2636 gitmen gerekiyor sar iyice baddaniyeye götür bence aksatma ne kadar oldu bebeğiniz
bypolat Papatya2636 o zaman kesin gidin aksatmayin kilosu boyu bunlar çok önemli kontrolleri aksatmayin ben Ocak ayında doğum yaptım ve hiç aksatmadan baddaniyeye sardım bebek arabasına koydum gittim