Mira- Kızlar normal doğum yaptıktan sonra vajinaya tampon yapıldı mı? Hemen kaldırdılar mı yoksa? Bana yapılmadı ve rahim sarkması yaşadım herkese yapılıyor mu yapılmadığı için mi oldu merak ediyorum
Karaaslan2 Mira- bi tampon koyulmuştu kan için fiye biliyorum ama sarkma içinmi bu bilmiyorum. Yapildi bana
Dilaylaa Bana öyle bir şey uygulanmadı. Doğum haneden çıkarken hasta bezi gibi birşey takmışlardı sadece 😅 bir sorunum yok 🤷