2 ay 27 günlük bebeğimin süt alerjisi var. Bu aralar emmek istemiyor uyutup anca uykusunda emzirebiliyorum. Kilo alımı da yavaşladı şuan 5.700 kg. Mama olarak aptamilin alerjik mamasını verdi doktor ama almıyor. Tadı çok kötü pekmezle tatlandırdığjm halde içiremedim. Kafaya çok taktığım içinde sütüm gelmemeye başladı. Ne yapayım akıl fikir verin aç kalıyor emmek istemiyor uykusunda da iki dk emip uykuya dalıyor emmiyor. Ağlata ağlata da o mamayı vermek istemiyorum. Çaresiz kaldım moralim çok bozuk ne önerirsiniz ..