alchn Valla benim rovento eski süpürge markası ama yeni nesil 4 senedir çekim gücü aynı ve çok sağlam
Susam02 Benim supürgem var fakir turbo xl satıyorum 650 tlye. Mor renkli. 2 senelik evliyim. Prıl prıl. Ama sarjlı süpurge aldgm icin elden cıkarıyorum. Almak isterseniz bilginiz olsun