Kızlar ben oldu bitti zayıftım daha önce diyetisyene gittim balık yağı verdi iki şişe bitirdim kapsül halinde hiç fayda etmedi yok mu böyle şunu aldım 7-8 kilo aldırdı diyen hiç aldıgım kıyafetler olmuyor hep bol herkes çok zayıfsın diyip duruyor 7 kiloya ihtiyacım var nasıl alırım