hanimlar ben 7 yildir ayni yerde calsiorm ilk cocgm 3 yasinda 2 aylikken ise devam ettm smdi ikinci bebegmi bekliyorm 5 aylik isim rahat sukur ama bazen bunaliorm sizce 2.cocuk olunca cikmalimiyim tek asgari ucretle gecinenler varmi biraz fikir verirmisniz