Kozlar size bir kaç sorum olacaktı çözüm bulanlar yazabilir mi?
1) 14 günlük anneydim ve meme ucum çatlamadı bildiğiniz koptu bir tarafı her ikiside, emzirirken ağlıyorum resmen. Çok sık emiyor o yüzden lansinoh göğüs ucu kremini ve hametanı aldım ama süremiyorum
2) normal doğum yaptım kanamam hala devam ediyor normal mi sizce
3) doktorum dikişlerimden dolayı ayakta duş al dedi bu ne zamana kadar bu şekilde olacak acaba soramadım da