Hamileliğimden beri saçlarımı boyatmıyorum hamilelikte doktorum boyatabilirsin bi zararı olmaz demişti cesaret edemedim şimdide sütüme geçer diye cesaret edemiyorum oğlum 3 aylık
Emzirme döneminde saç boyatan oldu mu acaba ?
Düsüncelerinizi merak ediyorum